Kako napraviti uspešan lojalti program za kafiće?

Da li vam se ti isplati?

Da li želite da povećate poslovanje vašeg kafića? Verujemo da je odgovor logičan, pa hajde da vidimo kako to možete postići uz pomoć lojalti programa. 

 

Da li i zašto vam je potreban lojalti program?

Ako ne verujete nama, verujte istraživanjima - 80% mušterija se izjasnilo da bi pre izabralo brend koji nudi neku vrstu nagrade za vernost - a uz to bi i preporučilo brend dalje. S druge strane, sve više i više ljudi koristi mobilne aplikacije što dodatno olakšava promovisanje vašeg biznisa. 

Ipak, većina ljudi zapravo i nije sigurna da li neki kafić nudi lojalti program ili ne. Ili još gore: većinu ljudi mrzi da popunjava dugačke, dosadne formulare ili da čeka na karticu koja stiže tek nakon izvesnog vremena. Hajde zato da vidimo koji je najlakši način da napravite lojalti program za vaše poslovanje: 

 

   Odlučite se na koji način će vaš program funkcionisati

Vaše mušterije mogu skupljati krofne, zvezdice ili mede - ali sistem sakupljanja poena koji se zatim mogu za nešto zameniti uglavnom najbolje funkcioniše. 

Npr. vaš gost može skupljati poene svaki put kada poseti vaš lokal, kada potroši određenu sumu ili kada kupi dovoljan broj proizvoda (npr. svaka 10-ta kafa je besplatna).

Poene takođe možete poređati po "težini" i na taj način nagraditi najvernije potrošače. Npr. do 100 skupljenih poena su mali potrošači(i manje nagrade), do 200 poena su srednji potrošači a sve preko 200 su najverniji gosti koji mogu da dobiju i neke dodatne privilegije.

 

  Razmislite o nagradama

Nakon ovoga, bilo bi dobro da razmislite koje su to nagrade koje bi bile interesantne vašim trenutnim mušterijama - ali i novim gostima koji dolaze prvi put. 

Npr. možete ih nagraditi besplatnim pićem, popustom na račun, 1+1 gratis (kupovinom jednog ili više prozivoda 1 se dobija besplatno), poklonom u vidu šolje ili majice, prozivodom (npr. kesicom kafe) ili većom porudžbinom (npr. za naručenu malu kafu dobija se velika) i sl.

Uz ovo, možete ih nagraditi danima kada vam prodaja ide slabije (npr. utorkom), kada bi mogli da dupliraju svoje poene. Svakako, sve vrste promocija reklamirajte na društvenim mrežama.

 

   Odeberite način prikupljanja nagrada

Da li ćete se odlučiti za sopstvenu aplikaciju ili najobičniju karticu gde gosti skupljaju pečate - na vama je. Svakako, vidite da što više olakšate način prikupljanja poena i ulaska u lojalti program. Naravno, da bi ljudi koristili vaš lojalti program, potrebno je da ga reklamirate. Promovišite ga na vašem websajtu, preko email-a ili na socijalnim mrežama. Da biste uspeli u pravljenju uspešnog programa lojalnosti, potrebno je da uložite u njegovo promovisanje na isti način kao što ulažete u bilo koju marketinšku aktivnost vašeg kafića. 

 

Na kraju, ako vam je potrebno da na neki način pratite program lojalnosti, predlažemo vam naše POS sisteme koji vam u ovome mogu pomoći.

 

Srećno!

Bolja efikasnost, manje grešaka i bolje ocene korisnika
Pogledajte Više
Ministarstvo finansija sačinilo radnu verziju Nacrta zakona o fiskalizaciji
Ministarstvo finansija sačinilo radnu verziju Nacrta zakona o fiskalizaciji
Pogledajte Više
NACRT ZAKON O FISKALIZACIJI
PREDLOG NACRTA ZAKONA O ONLINE FISKALIZACIJI
Pogledajte Više