Ko privremeno zatvara radnju

ne mora da briše kasu iz registra
BEOGRAD - 

Obveznici koji u skladu sa odlukom Vlade Srbije privremeno zatvaraju svoje maloprodajne objekte ne bi trebalo da vrše defiskalizaciju fiskalnih kasa (brisanje iz registra fiskalnih kasa) osim ukoliko privremeni prekid obavljanja delatnosti registruju u Agenciji za privredne registre (APR).

"Obveznik fiskalizacije koji je doneo odluku o privremenom prestanku obavljanja delatnosti zbog uvedenog vanrednog stanja o tome može da obavesti nadležnu Poresku upravu koja vodi registar fiskalizovanih kasa elektronskim putem", saopštila je Poreska uprava Srbije.

Privredni subjekti bi trebalo da, ukoliko je to moguće, na vidnom mestu istaknu obaveštenje da objekat ili deo objekta u skladu sa navedenom odlukom ne radi.

Ukoliko obveznik fiskalizacije, usled novonastale vanredne situacije nastavi da obavlja rad od kuće, fiskalnu kasu može da premesti na mesto gde obavlja aktivnost odnosno delatnost, ali je neophodno da pre nego što počne da radi od kuće o tome elektronskim putem obavesti nadležnu Poresku upravu koja vodi registar fiskalizovanih kasa.

Obaveštenja o privremenom prekidu rada i/ili radu od kuće obveznici mogu poslati elektronskom poštom nadležnoj filijali Poreske uprave u kojoj je sedište poreskog obveznika.

Spisak elektronskih adresa za prijem obaveštenja, nalazi se na sajtu Poreske uprave, na linku: https://bit.ly/3bowKfn.

Poreznici napominju da u periodu prekida rada obveznici nisu u obavezi da kreiraju dnevne izveštaje.

Bolja efikasnost, manje grešaka i bolje ocene korisnika
Pogledajte Više
Ministarstvo finansija sačinilo radnu verziju Nacrta zakona o fiskalizaciji
Ministarstvo finansija sačinilo radnu verziju Nacrta zakona o fiskalizaciji
Pogledajte Više
NACRT ZAKON O FISKALIZACIJI
PREDLOG NACRTA ZAKONA O ONLINE FISKALIZACIJI
Pogledajte Više