Kako da vaš kafić ili restoran preživi COVID?

Saveti koji stvarno vrede!?

Od svih vrsta biznisa, izgleda da je u ugostiteljstvu COVID-19 doneo najviše nevolja. Prvo vanredno stanje, zatim zabrane okupljanja, skraćeno radno vreme, rad pod maskama - a niko ni ne može da predvidi koja će biti sledeća mera. Svakako, postoje određeni načini da se prilagodite trenutnoj situaciji najbolje što umete, a mi vam danas donosimo par predloga jer smatramo da je zajednička podrška najvažnija. Evo nekih ideja:

 

BESKONTAKTNA PRODAJA

Znamo da nismo izmislili toplu vodu sa ovim savetom, ali ako u vašem kafiću nemate opciju "za poneti", možda je vreme da je uvedete... Ili prosto stavite ljudima do znanja da imate ovu opciju kako bi znali da mogu da poruče i bez ulaska u objekat. Ono što još možete da uradite jeste da prebacite naplatu negde gde nema potrebeda se ulazi u objekat i na taj način smanjite broj okupljenih u lokalu. Naravno, beskontaktna naplata je uvek dobra ideja, pa naglasite vašem osoblju da preporuči ovaj vid plaćanja vašim mušterijama.

 

PREDLOG UKOLIKO IMATE KUHINJU

Ako imate kuhinju dobro bi bilo osmisliti jednostavan meni za poneti koji bi mušterije mogle da ponesu kući i na taj način dodatno poruče nešto od vas. Možda nije loša ideja ni osmisliti meni za jela koja mušterija može sama da spremi (npr. smrznuto jelo) kako biste bolje iskoristili namirnice koje vam inače duže stoje. 

 

RAZMISLITE O SERVISIMA DOSTAVE

Dostavni servisi kao što su Glovo, Donesi ili Wolt više nego dobro funkcionišu pa saradnjom sa njima možete proširiti mrežu svojih usluga. Naravno, obratite pažnju na koji način pakujete namirnice i - dodajte meni za poneti. Ako imate višak radnika, razmislite da sami razvijete uslugu dostave. 

 

OLAKŠAJTE NARUČIVANJE

Ukoliko je do sad naručivanje kod vas funkcionisalo samo preko telefona, razmilsite da proširite posao i omogućite naručivanje preko sajta, socijalnih mreža ili čak aplikacije. Postoji više aplikacija gde se možete prijaviti za ovakav vid naručivanja, ali pravljenje baze podataka vaših mušterija može da vam pomogne u budućem marketinškim aktivnostima i poslovanju.

 

DIGITALIZUJTE SE

Probajte da se više oglašavate na socijalnim mrežama ili napravite targetirane reklame koje bi privukle više gostiju. Možete im ponuditi popust ili gift kartice kako biste ih privukli da posete ili naruče baš iz vašeg objekta. S druge strane, možete im pokazati neke tajne vašeg zanata pa npr. podeliti recept za dobru kafu ili dati predloge za ručak sa vašeg menija. Socijalne mreže su takođe odlične jer možete prikazati promene koje se dešavaju u vašem lokalu u realnom vremenu (npr. svi zaposleni nose vizire). 

 

BUDITE KREATIVNI

Sada je vreme da uradite ono što ste godinama odlagali. Napravite sajt za vaš objekat, započnite socijalnu mrežu ili blog, re-dizajnirajte lokal i sl... Ili razmislite da li vam je potrebno programsko rešenje za vaš biznis koji olakšava vaše poslovanje.

 

Ministarstvo finansija sačinilo radnu verziju Nacrta zakona o fiskalizaciji
Ministarstvo finansija sačinilo radnu verziju Nacrta zakona o fiskalizaciji
Pogledajte Više
NACRT ZAKON O FISKALIZACIJI
PREDLOG NACRTA ZAKONA O ONLINE FISKALIZACIJI
Pogledajte Više
Ujedinjeni protiv kovida predložili paket mera za ugostiteljske objekte
Paket mera za ugostiteljske objekte udruženja lekara “Ujedinjeni protiv kovida”
Pogledajte Više