Master eFaktura na samo klik od vas!
Rešenje Master eFaktura omogućava jednostavno kreiranje, slanje, prijem, čuvanje i odobravanje elektronskih faktura. Nase rešenje za elektronsko fakturisanje kreirano je da korisnicima omoguci brzo, lako i jednostavno kreiranje i evidenciju ulaznih i izlaznih dokumenata u skladu sa zakonskom regulativom.
Master eFaktura rešenje se sastoji od modula koji omogućavaju:
1. Brzo i jednostavno kreiranje i evidentiranje izlaznih dokumenta na portalu eFaktura.
2. Preuzimanje ulaznih dokumenata sa portala eFaktura, validaciju, odobravanje i parkiranje ulaznih dokumenta.
3. Integraciju sa ostalim Petcom rešenjima - ESIRima, kao i bilo kojim drugim eksternim rešenjima.
Brzo i jednostavno kreiranje, slanje, prijem, čuvanje i odobravanje elektronskih dokumenata.
Korišćenjem Master eFaktura rešenja korisnici ispunjavaju svoju zakonsku obavezu kreiranja i evidencije izalznih i ulaznih dokumenata, automatskim povezivanjem sa SEF-om.
Inicijalno podešavanje omogućava pristup sa bilo kog elektronskog uređaja, bez ponovnih zahteva za unos sertifikata, korišćenje elektronskog potpisa i lične karte.
Master eFaktura rešenje omogućava integraciju sa drugim ESIR-ima kao i direktno, automatsko slanje elektronskih dokumenata iz naših ESIRa.
Obezbeđena tehnička podrška.
Svi korisnici Master eFaktura rešenja-a imaju mogućnost tehničke podrške u vidu monitoringa od strane tehničkog tima.
Tehnički tim će u svakom momentu imati informacije o stanju svakog pojedinačnog dokumenta, i samim tim uvid u bilo koji vid tehničkog problema sa kojima se korisnici susreću.
Mogućnost kreiranja faktura direktno u okviru Master eFaktura resenja i automatsko slanje u SEF.
Slanje i prijem eFaktura, knjižnih odobrenja, zaduženja i avansnih računa.
Master eFaktura rešenje podržava rad sa različitim valutama.
Čuva i omogućava pristup matičnim podacima komitenata kao i šifrarnik artikala.
Automatsko slanje CRF-u za korisnike budžetskih sredstava.
Čuvanje i pregled svih generisanih elektronskih dokumenata i njihovih statusa bez obzira na količinu ( bez obzira na broj poslatih)
Izvoz i štampa svih dokumenata.
Generisanje štampe eFakture.
Automatsko povezivanje sa našim ESIR rešenjima, kao i mogućnost povezivanja sa drugim ekstrenim rešenjima.
Laka i jednostavna prijava samo sa korisničkim imenom i lozinkom.
Mogućnost pristupa kroz browser sa bilo kog uređaja.
Automatski update statusa na nivou pojedinačnog dokumenta.
Praćenje statusa i automatsko ažurizanje kroz naš portal.
Sigurnost podataka koju garantuje čuvanje na Amazon Web Services
Naše rešenje nudi vam mogućnost upravljanja za neograničen broj korisnika, dokumenata, šifrarnika i artikala.
Korišćenje Master E-Faktura rešenja možete plaćati kroz mesečnu naknadu u iznosu od 10 eur + PDV ( u RSD protivvrednosti na dan fakturisanja). Korišćenje Master eFaktura rešenja omogućava se kroz izdatu licencu. Jedna izdata licenca važeća je samo za jedan poreski broj(PIB).
Korišćenje Master eFaktura rešenja možete plaćati kroz godišnju naknadu u iznosu od 100 eur + PDV ( u RSD protivvrednosti na dan fakturisanja. Korišćenje Master eFaktura rešenja omogućava se kroz izdatu licencu. Jedna izdata licenca važeća je samo za jedan poreski broj(PIB).
Korisna video uputstva
https://youtu.be/RzH4Bj_9iik