Hotel... restoran... trgovina...
Koju god vrstu maloprodajnog biznisa da vodite u hotelskoj, trgovinskoj ili ugostiteljskoj industriji, trebaju Vam brzi i sigurni programi i oprema koja će Vam omogućiti da poslujete nesmetano i optimizujete najbitnije procese.
Sada je moguće iznajmiti ova rešenja, uz koja besplatno dobijate obuku kao deo standardne usluge, kako biste uštedeli novac i vreme.
Svako maloprodajno mesto zahteva inovativna programska rešenja kako bi opstalo i napredovalo, a efikasnost Vašeg poslovanja zavisi od toga kako su Vaši procesi postavljeni i da li su optimizovani.
Postavljanje ovih programa i hardverskih rešenja može biti zahtevno, ali naš tim je tu da Vam olakša i ubrza ovaj proces. Zapravo, mi Vam pružamo svu opremu, podršku i obuku koja Vam treba da počnete da poslujete efikasnije.
Tmaster 2.1 napredni ESIR je sertifikovan od strane Poreske uprave po broju rešenja 000-092-00-00812/2022-0000, optimizovan za sve vrste maloprodaja i online prodavnica.
U ovom sistemu dobijate Tmaster kasu i Master LPFR, kao i propratne usluge i opremu koje možete naći ispod. Ovime Vam omogućavamo da efikasno vodite Vaše celokupno poslovanje - od kucanja računa do rukovođenja resursima u prodavnici.
Isto tako, možete dodati Tmaster Administraciju, kao i sve ostale module u našoj ponudi, po redovnoj ceni iz našeg cenovnika.
Rentiranje Tmaster sistema podrazumeva brzu i profesionalnu instalaciju, kao i obuku za Vas i Vaše zaposlene. Obuka je brza ali detaljna, što omogućava Vašem timu da krene sa radom na novom sistemu odmah nakon instalacije.
Isto tako, nudimo besplatnu online obuku, a svakog petka u našim kancelarijama možete prisustvovati i našoj besplatnoj školici.
Ne zaboravite da su Vam online uputstva isto tako uvek dostupna na našem sajtu!
Naš tim će uspostaviti i podići sve sisteme koji su Vam potrebni, tako da ne morate da brinete da li imate program ili opremu za nesmetano poslovanje. Sve što Vam je potrebno dobijate na jednom mestu, po principu ključ u ruke - nema potrebe da tražite dodatna rešenja na drugim mestima, mi rešavamo sve.
Ukoliko bilo koji od glavnih ili perifernih uređaja otkažu, rentiranje Tmaster sistema podrazumeva besplatnu zamensku opremu koja omogućava da nesmetano nastavite sa poslovanjem u najkraćem roku.
Mi brinemo o svim uređajima kako biste vi mogli da se fokusirate na vođenje Vaših poslovnih procesa i celokupno poslovanje.
Petcom tim je Vaš dugoročni poslovni partner, i samim tim naša Petcom RENT usluga podrazumeva kontinuiranu i profesionalnu podršku. Naša podrška Vam je dostupna 24/7/365 dana u godini, čime garantujemo da Vaše poslovanje nikada neće trpeti ako se neki sistem pokvari.
Našu podršku možete dobiti pozivom na broj 011 4 405 405 ☎️
Uz sve navedeno dobijate:
Cena za osnovni paket: 50e + PDV mesečno.
Hotelijerstvo je jedan od sektora koji su najviše osetili posledice COVID-19 pandemije i nažalost, biznisi ove sfere se još uvek oporavljaju.
Jedan od najboljih načina da prebrodite ove poteškoće i da dostignete bolje rezultate u mesecima i godinama koje dolaze, je da uvedete odgovarajuću opremu, automatizaciju i standardizaciju procesa.
Naš Hmaster sistem je odgovor na sve Vaše probleme, jer Vam omogućava da automatizujete sve procese i učinite Vaše poslovanje efikasnijim i lakšim.
Hmaster 9.0 NAPREDNI ESIR je sertifikovan od strane Poreske uprave po broju rešenja 000-092-00-00142/2022-0000, idealan za sve vrste hotela, apartmana, hostela i odmarališta.
Ovo programsko rešenje je idealno za biznise svake vrste u hotelijerskoj industriji, koje Vam omogućava da koristite Hmaster Kasu za efikasno vođenje Vašeg hotela ili smeštaja. Za još veću efikasnost i fleksibilnost, možete dodati Hmaster Administraciju kao i Module po redovnoj ceni iz našeg cenovnika.
Mi Vam dajemo štampač - na Vama je samo da kupite toner!
Idealan je za štampanje fiskalnih računa direktno iz Hmaster programa, a olakšavajuća okolnost je da ne morate da kupujete POS traku niti da Vam uređaj zauzima mesto na recepciji.
Elegantan i kompaktan, ovaj štampač Vam omogućava da efikasno vodite procese, kao i da štampate dokumenta i račune putem internet konekcije svuda, i uvek.
Sve programske funkcije kao i oprema koju dobijate u sklopu Petcom RENT-a dolaze uz naš profesionalni tim koji će Vam ih besplatno instalirati, podesiti i optimizovati.
Ovime osiguravamo da ćete moći nesmetano da nastavite sa poslovanjem odmah nakon instalacije - što garantujemo i našom besplatnom obukom!
Ukoliko želite, pozivamo Vas i da prisustvujete besplatnoj obuci u našim kancelarijama svakog petka. Online obuka je isto tako dostupna 24/7/365, samo je potrebno da je zatražite.
Ne zaboravite da su Vam online uputstva isto tako uvek dostupna na našem sajtu!
Non-stop podrška Vam je dostupna uz Petcom RENT, čime Vam naš profesionalni tim pruža svu podršu koja Vam je potrebna u kritičnim trenucima.
Našu podršku možete dobiti pozivom na broj 011 4 405 405 ☎️
Uz sve navedeno dobijate:
Cena za osnovni paket: 50e + PDV mesečno.
Bmaster program podržava sve tipove ugostiteljskih objekata - od restorana do kafića, pekara, fast food-va i mnogih drugih - tako da namiruje sve potrebe Vašeg biznisa, koliko god one bile jedinstvene.
Bmaster 2.0 osnovni ESIR je sertifikovan od strane Poreske uprave po broju rešenja 00-092-00-00436/021-0000, i mi ga personalizujemo spram prostora u kojem radite, uz verodostojni grafik Vašeg restorana i rasporeda stolova.
Ovo omogućava osoblju da lakše i brže funkcioniše u prostoru, a i smanjuje greške.
Uz mogućnost uvezivanja sa našom aplikacijom Oreder Master, za mobilno poručivanje sa bilo koga Android uredjaja, čini savršen spoj za maksimanu brzinu i produktivnost.
Uz rentiranje osnovnog paketa Bmaster programa, dobijate i modul dostave, kako biste lako rukovodili procesima dostave..
Kao sveobuhvatni sistem, Bmaster Vam pruža Kasu, osnovne Izveštaje kao i Master LPFR koji su krucijalni za efikasno vođenje celokupne operacije. Uz ove funkcije možete dodati funkciju Bmaster Administracije po redovnoj ceni iz našeg cenovnika.
Bmaster KASA donosi mnoge pogodnosti i funkcije koje su danas neophodne za uspešno funkcionisanje svakog ugostiteljskog objekta.
Želite da znate koje su još funkcije uključene u Bmaster KASU? Pozovite nas!
Kada iznajmite Petcom RENT Bmaster program, uz njega dobijate POS štampač, kao i posebni POS štampač za kuhinju - ukoliko Vam je potreban i ukoliko je moguće instalirati ga u kuhinji.
Ovo Vam omogućava da brzo i automatski prosleđujete porudžbine na šank ili u kuhinju, što ubrzava rad Vašeg osoblja i umanjuje greške pri ručnom prekucavanju i komuniciranju porudžbina.
Iznajmljivanjem Petcom Rent Bmaster sistema dobijate našu profesionalnu obuku i instalaciju programa i propratne opreme.
Isto tako, dostupna Vam je i naša besplatna online obuka, kao i besplatna školica koja se svakog petka održava u našim kancelarijama. Ne zaboravite da su Vam online uputstva isto tako uvek dostupna na našem sajtu!
Ova usluga podrazumeva:
Možete da zaboravite na mukotrpno učenje kako se program koristi, ili da li su svi sistemi povezani kako treba. Naš tim će Vam pružiti brzu ali detaljnu obuku kako bi Vaše osoblje bilo produktivnije nego ikad.
Bmaster tim je tu da Vas sprovede kroz bilo koji problem na koji naletite, kao i da zameni i popravi svu opremu u slučaju kvara. Naša podrška Vam je dostupna 24 sata u danu, 365 dana u godini, tako da nikada ne morate da brinete - u dobrim ste rukama.
Našu podršku možete dobiti pozivom na broj 011 4 405 405 ☎️
Uz sve navedeno dobijate:
Cena za osnovni paket: 50e + PDV mesečno.
Petcom RENT - internet
U saradnji sa našim partnerima u ponudi imam internet pakete. Naša ponuda je time zaokružena i imate sve na jednom mestu.
Hvala vam na poverenju! Vaš Petcom Team!